perjantai 24. tammikuuta 2014

Viikko numero kolme

Kirjoitan tällä hetkellä lopputyötä, joten minulla on paljon aikaa myös liikkua ja se näkyy kyllä näissä treeniyhteenvedoissa. Tavoitteena ensi kesäksi olis nätimmät käsivarret ja yläkroppa, koska ne ovat lähes ainoat ruumiinosat mitkä näkyy kun minulla on hääpuku päällä.

Ma: Sali
Ti: Aamucardio
Ke: 6,4 km juoksu + pieni salitreeni
To: Ap Aamucardio
Ip 9,7 km juoksu + pieni salitreeni
Pe: Lepo
La: 14,5 km pitkä lenkki 2/2
Su: Aamucardio
Yht: 6:18:21

Viikon treenikuva: Kävimme hyvän ystäväni, Annin, kanssa
kuuntelemassa Jutan hyvinvointiluentoa. 
Täytyy muuten vielä todeta, että herkuton vuosi 2014 on alannut oikein hyvin. Ensimmäinen pätkä loppuu tämän viikon sununtaina, enkä ole kertaakaan syönyt mitään sellaista mikä on minun mustalla listalla! Etenkin viikonloppuisin on ollut melko haasteellista ja ehkä haasteellisin oli elokuvissa käynti, kun joka puolella tuoksui popcornit ja nannat. 

Jutta opetti tuolla luennolla, että yleensä kun sinun tekee mieli sortua, sinä olet HALT (Hungry, Angry, Lonely, Tired) eli Nälkäinen, Vihainen, Yksinäinen tai Väsynyt. Olenkin nyt yritäänyt aina tiedostaa mistä mielitekoni on johtunut. Ja kuten Jutta kertoi, kun HALT iskee, se menee yleensä myös pian ohi tai kun tiedostan, että minun tekee mieli jotain herkkua vaan koska minulla on esimerkiksi nälkä, pyrin syömään nopeasti jotain terveellistä ja mieliteko menee ohi.

T

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti